← Timeline
Avatar
M2aAVGuuQnW
מלים כדרבנות

על המדינה ומנהיגיה

לא הנשיא הרצוג, לא ראש הממשלה נתניהו, לא הרמטכל לשעבר בני גנץ, לא שר הבטחון יואב גלנט, ובטח לא מי שעדיין לא החליט בעצמו מי הוא – יאיר לפיד.

כולם לא מנהיגים, אין להם כל חזון, אין כל שאר רוח ובעיקר – אין בהם אמונה בצדקת הדרך ונחישות להוביל את עם ישראל לעתיד ספציפי כלשהו.

כולם אופורטוניסטים. כאלו הנותנים לזנב לכשכש בכלב. הם אולי "מנהלי מדינה" במקרה הטוב.

כולם כאחד מתבשמים מסקרי דעת קהל. הם רק בודקים כל הזמן אם אנחנו, העם, כבר נרגענו מספיק כדי להחזיר מהר את הצבא לבסיסים. כדי להתחפר ולספור את השעות עד לפעם הבאה שישחטו אותנו ונאלץ, בעל כרחנו, לצאת מהחורים ולהפעיל כוח מוגבל, שיספיק לדחות במעט את מועד השחיטה שלאחריה.

כולם נואמים לנו על "לא עוד", על "מיטוט החמאס", על "תגובה שלא נראתה מעולם" ובעצם, בסתר ליבם, מפנטזים על חזרה מהירה לשקט המדומה, לסם ההרדמה של "שקט יענה בשקט", של "סיוע כלכלי תמורת בטחון" של "מזרח התיכון חד.

* * *

Все они оппортунисты. Все одинаково дышат опросами общественного мнения. Они все время нетерпеливо проверяют, успокоился ли народ настолько, чтобы можно было вернуть армию на базы. Зарыться и считать часы до следующего раза, когда нас начнут убивать и нам по необходимости придется вылезти из нор и применить ограниченную силу, достаточную, чтобы немного отодвинуть время следующей бойни.

Они ораторствуют о «никогда больше», о «разгроме Хамаса», о «невиданном ранее ответе», но в глубине души мечтают о скорейшем возвращении к фальшивой тишине, к дурману «не трогайте нас и мы не тронем вас», «финансовой помощи в обмен на безопасность» и «Нового Ближнего Востока».

https://www.inn.co.il/news/619274

💯👍😢5
To react or comment  View in Web Client